Sunday, October 26, 2008

NEW YORK :: Sex and the City (Episode 2)

Hi welcome back...

Kali ni tambah lagi gambar we all sekitar kota NY. Kali ni lebih daring. We ol sempat jalan ke Broadway, Battery Park, 5th Avenue, Rockefeller Centre dan paling best di tengah2 Times Square berdepan dgn Macy's dan Victoria Secret boutique.

Masing2 penat bershopping. Tapi gambar tetap kena amek jugak. Pose2 maut semuanya. byk jugak yg candid camera. Cek Zul ko ni mmg suka tangkap gambar org mengejut tau...

Masa dalam subway, semua org nampak letih. Tapi puas hati sebab semua tempat penting dapat pegi. Cuma Madison Square Garden je tak sempat, tempat Mariah Carey buat konsert. Aku masih mencari gambar kita di MTV NY, mana ehh? Kat kamera saper tu ye? Meh bak sini biar aku masukkan dalam blog ni.

Tapi kita sempat di Radio City, tempat Celine Dion buat concert, aku rasa tu kat kamera Kamal kot. kamal nanti ko bagi aku gambar tu cepat ok. Aku masukkan dalam Episode 4. Berepisod2 ni.. byk giler gambar kita sebenarnya. Beratus.. tapi aku dah pilih...

Gambar kat Jersey Garden pun aku takde. Walaupun JG tak penting, tapi kamal buat comeback mengejut, shopping Kenneth Cole, aku dgr citer dia shopping sakan kat JG. Mmg giler lah sini, American Brand mmg murah. sampai aje Msia jadi beribu RM. Pelik laa...

Ok nanti kita sambung di Episode 3... Layan...


NYPD pun masuk gambar tau


Org sibuk posing Netty tetap sempat mekap gak ni...


Central Park ni best lah... ramai org beromen... huhu...





Huda takut dgn kuda ni... I think the kuda likes you la Huda...


Shah maintain macho....



Best lah ni.... tengah2 kota depan The Big Apple...




Belakang tulah The Big Apple.. sebenarnya ada kedai Apple kat dalam kaca tu... besar giler...


apa yg kita tunggu kat sini ehh? semua org mcm lepak jee.... ramai sgt org kat NY ni...

Sex & The City casting... hehe



Cek Zul, suka candid org ehh... muka semua penat...





Times Square... Hakim mmg makan gambar la...







Macy's i sthe largest shopping store in the world...


Victoria Secret pun masuk gambar....








Tengah2 Times Square, tak tau nak pegi mana....








Kamal, bangunan belakang tu Empire State Building ke? Mak aii.. tinggi kan....



Seriously it was tiring la....





dah sampai hotel ....

1 comment:

Anonymous said...

gambar cantik lah!