Monday, October 13, 2008

Exam.... Cuaca & New York....

Hmm Rabu lepas (8 Okt) aku exam lagi. Sini satu subjek ada 3 exam, 3 projek, and so many homework. Giler kepala otak ni... Susah pulak tu. Aku tak sempat nak jawab semua soalan. Ingatkan aku sorg je, rupanya semua org tak sempat jawab. hehe.. ada geng laa..

Aku round kat East Campus aku ni sebab bosan sgt. Balik dari jumpa classmate, aku jalan2. East Campus ni adalah campus kedua U aku ni. Lebih kurang 3,4 batu lah dari Main Campus. Aku pegi naik bas.

Pd aku cantik lagi East Campus dari Main campus. Sini student tak ramai and sunyi je. Kat main campus kecoh.. ramai sgt org.

Cuaca sini dah makin sejuk. Menggigil aku nak pegi kelas nak menapak 2 batu. Aduhh.. Tapi sebenarnya musim sejuk ni la time utk bergaya. hehe.. aku dah siap2 beli baju sejuk dan semua kelengkapan spt sarung tangan, mufler, stokin tebal dll.. cuma kasut boot je belum beli lagi.. InsyaAllah aku beli masa di New York. Aku pegi NY 18-21 Okt ni. Tak sabar rasa...

Hari ni 13 Okt... aku ucapkan Selamat Hari Jadi kepada Cik Liza UPM... dan Cik Hazalizah... selamat hari jadi gak ye... Panjang umur dan murah rezki.

Haza skang dah ada kat IHE Amsterdam... selamat sambung belajar, selamat merantau...















No comments: