Saturday, September 27, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Fitri...



Dah sebulan pun puasa. Semua org dah tentu mood raya je ni... Aku pun ucapkan selamat hari Raya Aidil Fitri serta Maaf Zahir Batin kepada mak aku, family aku, dan semua kawan2 di JPS.

Seronoknya beraya di kampung halaman tak kan sama di perantauan...

Inilah raya paling tak bermakna bagi aku... dulu di UK, semua Melayu berkumpul sbb masa tu winter holidays. Turun salji time Raya... The best Raya ever... Lepas semayang raya, pegi ziarah rumah postgrad.


Ni masa aku raya di UK



Ni gambar raya family aku tahun 2007



My mother and I...


Dengar lagu raya kadang2 tu sedih gak sbb tak dapat bersama. InsyaAllah dipanjangkan umur, Allah temukan kita lagi di tahun depan... Perasaan nak balik tu mmg kuat sgt...

One fine day... I will fly home...

No comments: